Kristína Kožiaková Rôzne Rôzne

Máme unikátne VIDEÁ, ktoré musí poznať svet: Pozretí majú dosť, ale toto by vraj ešte pomohlo, Horehronci poďme na to!

Neuveríte, kým neuvidíte. Za pár minút prebehnete Horehroním ako v míľových čižmách a budete hrdí na svoj rodný kraj. Na socálnych sieťach ich šíri Klaster Horehronie, riaditeľ Milan Gemzický ale prezradil, akoby mohli pomôcť rozbehu turistiky ešte viac.

Ilustračný obrázok k článku Máme unikátne VIDEÁ, ktoré musí poznať svet: Pozretí majú dosť, ale toto by vraj ešte pomohlo, Horehronci poďme na to!
Zdroj: Dnes24.sk

Na otázku prečo vzniklo video o Horehroní odpovedal Milan Gemzický výkonný riaditeľ Klastra Horehronie nasledovne: „Niekto raz povedal, že je lepšie raz vidieť ako stokrát počuť!“ Niečo na tom bude, obraz človek predsa len vníma intenzívnejšie a práve na túto „kartu“ vsadili pri príprave prezentačných krátkych filmov o regióne Horehronie.

Úspech videí na Youtube

Videá majú spolu viac ako 20 000 videní, čo je veľmi slušné. „Stále uvažujeme ako najefektívnejšie osloviť klienta, ako nasledovať moderné aktuálne trendy v komunikácii.“ pokračoval Milan Gemzický a dodal, že jedným z riešení boli krátke propagačné filmy, ktorých autorom je Andrej Mäsiar, človek s nevyčerpateľným potenciálom, ktorý aktuálne brázdi svetom a zbiera nové podnety. Klaster je pripravený tento potenciál využívať aj pri tvorbe ďalších krátkych filmov prípadne upútaviek na propagáciu nášho krásneho regiónu.

Riaditeľ vyzýva: „Podporte úžasnú myšlienku Klastra Horehronie na šírenie krás nášho regiónu a preto klikajte a zdeľajte tento nádherný odkaz svojim známym aj neznámym na Slovensku aj za "veľkú mláku“ a spoločne dosiahneme to , že náš región bude vyhľadávanou turistickou destináciou."

„Krátky letný a zimný propagačný film majú jediné a jasné poslanie. Čo najvernejšie a najzaujímavejšie predstavenie krás, ktoré domorodci často krát prehliadajú a nevnímajú alebo ich vôbec nepoznajú a hlavne krás, ktoré chceme ukázať turistom tak zo Slovenska, ako aj z celého sveta.“ vysvetľuje opodstatnenie filmov Milan Gemzický.

Ďalej nám prezradil, že jedným z faktorov je aj prirodzený vývoj marketingu a médií. Je už všeobecne známe, že tlačené materiály stratili svoj niekdajší význam na trhu, často krát sa posúvajú len do úrovne povinnej jazdy, pokiaľ nejde o praktické produkty ako mapy alebo sprievodcovia. Tie majú ešte svoje miesto, aj keď ich budúcnosť svetlá určite nie je.

Klaster Horehronie vidí rozvoj cestovného ruchu v synergii s ochranou životného prostredia a produkcia nespotrebiteľných tlačených materiálov sa tejto ideológii vzďaľuje na míle.

Krásna reklama doma aj vo svete

Propagačné filmy používa Klaster Horehronie na prezentáciách, výstavách, kampaniach v TV alebo na sociálnych sieťach. K dispozícii aj všetkým ubytovacím zariadeniam, ktoré si ich môžu umiestniť na svoje webové stránky. „Tu by nás možno že viac potešilo, hlavne pri menších ubytovacích subjektoch, že by využili túto možnosť a aj touto cestou prilákali k sebe hostí.“ dodal riaditeľ.

Čítaj tiež:

Keď sa merať cestu rozhodne oplatí: 5 dedín pri Brezne, do ktorých by ste mali zavítať

Ešte len začnete čítať a už sa vám začnú zbiehať slinky: 5 jedál, ktoré Stredoslováci mi­lujú

Foto: Klaster Horehronie

Video: Klaster Horehronie

Horehronie Paradise in the tatras: propagačné viideo Horehronie
2
Galéria
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM